Stratégia és Üzletfejlesztés

Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatunkat HELYZETELEMZÉSSEL kezdjük.

Ez kiterjed egyrészt az üzemeltetésre:

  • próbavásárlásokkal, telefonos és online ajánlatkéréssel tapasztalatokat gyűjtünk

  • létszám és hatékonyság ellenőrzést végzünk

  • megvizsgáljuk a meglévő beszállítók költséghatékonyságát

  • javítjuk az F&B és más területek hatékonyságát az árrés, az anyagfelhasználás és a forgási sebesség szempontjából

  • kontroll alá vetjük a belső ellenőrzést

Másrészt magába foglalja az értékesítés hatékonyságának vizsgálatát:

  • a kihasználtság, az átlagár és a revpar mutatóin keresztül

  • a revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjait figyelembe véve

Harmadrészt átvilágítjuk a marketing területét:

  • a kereső marketing optimalizálás szempontjából

  • a keresőkben és a portálokon kialakult rangsorokban betöltött pozíciók szerint

  • a vendégvélemények összesítésével, a szakmai véleményformálók véleményeinek vizsgálatával

  • a social media alkalmazásával

Végül a termékfejlesztést egy teljes TERMÉKFEJLESZTÉSI STRATÉGIA kidolgozásával és megvalósításával visszük véghez. A stratégia magába foglal bevételnövelő és hatékonyságjavító intézkedési tervet, illetve pénz visszafizetési garanciát.