Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatunkat HELYZETELEMZÉSSEL kezdjük.
Ez kiterjed egyrészt az üzemeltetésre:
-
próbavásárlásokkal, telefonos és online ajánlatkéréssel tapasztalatokat gyűjtünk
-
létszám és hatékonyság ellenőrzést végzünk
-
megvizsgáljuk a meglévő beszállítók költséghatékonyságát
-
javítjuk az F&B és más területek hatékonyságát az árrés, az anyagfelhasználás és a forgási sebesség szempontjából
-
kontroll alá vetjük a belső ellenőrzést
Másrészt magába foglalja az értékesítés hatékonyságának vizsgálatát:
-
a kihasználtság, az átlagár és a revpar mutatóin keresztül
-
a revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjait figyelembe véve
Harmadrészt átvilágítjuk a marketing területét:
-
a kereső marketing optimalizálás szempontjából
-
a keresőkben és a portálokon kialakult rangsorokban betöltött pozíciók szerint
-
a vendégvélemények összesítésével, a szakmai véleményformálók véleményeinek vizsgálatával
-
a social media alkalmazásával