Szállodáink online felületein folyamatosan arra törekszünk, hogy személyre szabott árainkkal minden esetben a lehető legkedvezőbb feltételekkel tudjunk Önnek szállodai szolgáltatást biztosítani.
→ ERRE GARANCIÁT IS VÁLLALUNK
Amennyiben az Ön foglalásától számított 24 órán belül mégis találna máshol kedvezőbb publikus ajánlatot, úgy természetesen ajánlatunkat azonnal a kedvezőbb ár alapján módosítjuk és visszaigazoljuk az Ön számára.
A GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSÉHEZ A KÖVETKEZŐKET KELL TENNIE
Küldje el az info@service4you.hu e-mail címre, hogy kedvezőbb árat talált a honlapjainkon megtalálhatóknál. A levélbe írja bele el az alacsonyabb árat tartalmazó honlap nevét és címét (URL), valamint csatoljon egy képernyőképet (screenshot) a szóban forgó ajánlatról.
Küldje el foglalása kódját és adatait, melyet a jelzése előtt maximum 24 órával korábban véglegesített valamelyik honlapunkon.
→ FONTOS!
A garancia érvényesítésének alapfeltétele, hogy a Service4You szállodák honlapjáról érvényes visszaigazolt szobafoglalással kell rendelkeznie.
A kedvezőbb ár ugyanazon foglalási feltételek mellett érvényes, mint az általunk visszaigazolt.
Ezen feltételek a következőek:
• ugyanazon szállodára érvényes
• a foglalásban szereplő érkezési és utazási időpont megegyezik
• azonos a vendéglétszám és a vendégek kora
• egyforma a szobatípus és a szobák száma
• az egyéb megrendelt szolgáltatások mennyisége és tartalma között nincs különbség
Ha a fenti feltételek fennállnak, írjon az info@service4you.hu e-mail címre!
Az árgarancia az alábbi ártípusokra nem vonatkozik:
• nem nyilvános felületen (clubrendszer, corporate …) elérhető árak esetén
• aukciós weboldalakon elérhető árak esetén
• bármely partner által adott hűségpontok felhasználása esetén