Teljes körű hotel management szolgáltatás!
Tekintse meg szolgáltatás-portfóliónkat!
Tekintse meg szálloda-portfóliónkat
Management szolgáltatásaink
Befektetőknek
Gondos tervezés és kiválasztás
Cégünk teljes körű szolgáltatást biztosít a beruházónak, kezdve a projekt tervezésével és a projekt létjogosultságát megalapozó piackutatással.
Segítünk az elképzeléseknek leginkább megfelelő ingatlan kiválasztásában és közvetítésében.
Megtérülési és gazdaságossági számításokat végzünk a tervezett létesítmény piacképességének megítélése céljából.
A tervezéstől a nyitásig biztosítjuk a projekt menedzselését, hogy az épülő szálloda a lehető leggazdaságosabban, leghatékonyabban, a megcélzott vendégkör igényeinek leginkább megfelelő módon valósuljon meg; mindvégig figyelembe véve a beruházó érdekeit is.
Széleskörű szakmai és gyakorlati tapasztalatainkat felhasználva, a hatékonyabb és gyorsabb ügyintézés érdekében közreműködünk az engedélyeztetési eljárásokban, valamint a kivitelezői pályáztatásban.
Igény esetén teljes körű üzemeltetésre is vállalkozunk.
Egyéb esetben tanácsadással szolgálunk szálloda vételi, eladási, bérleti és üzemeltetési (management, franchise, bérleti és vegyes szerződéseket illető) kérdésekben.
Szállodatulajdonosoknak
Gőzerővel a maximumért
Szolgáltatásainkkal már üzemelő szálloda estén is állunk a tulajdonos rendelkezésére. Vállaljuk a létesítmény üzemeltetését managementszerződés, franchise szerződés, bérleti szerződés vagy üzemeltetési szerződés keretében.
Termékfejlesztés szükségessége esetén bevételnövelő és hatékonyságjavító intézkedéseket, valamint pénz visszafizetési garanciákat magába foglaló stratégiát dolgozunk ki.
Szaktanácsot adunk szállodai, vendéglátó és kiegészítő szolgáltatásokat magába foglaló üzemeltetési kérdésekben, illetve marketing-értékesítési területen igény szerint, akár személyes részvétellel.
Szálloda vételi, eladási, lízing vagy refinanszírozási szándék esetén is tudunk megoldási javaslatokat biztosítani.
Stratégia és Üzletfejlesztés
Termékfejlesztéssel kapcsolatos feladatunkat HELYZETELEMZÉSSEL kezdjük.
Ez kiterjed egyrészt az üzemeltetésre:
-
próbavásárlásokkal, telefonos és online ajánlatkéréssel tapasztalatokat gyűjtünk
-
létszám és hatékonyság ellenőrzést végzünk
-
megvizsgáljuk a meglévő beszállítók költséghatékonyságát
-
javítjuk az F&B és más területek hatékonyságát az árrés, az anyagfelhasználás és a forgási sebesség szempontjából
-
kontroll alá vetjük a belső ellenőrzést
Másrészt magába foglalja az értékesítés hatékonyságának vizsgálatát:
-
a kihasználtság, az átlagár és a revpar mutatóin keresztül
-
a revenue és yield management, valamint a distribution és channel management szempontjait figyelembe véve
Harmadrészt átvilágítjuk a marketing területét:
-
a kereső marketing optimalizálás szempontjából
-
a keresőkben és a portálokon kialakult rangsorokban betöltött pozíciók szerint
-
a vendégvélemények összesítésével, a szakmai véleményformálók véleményeinek vizsgálatával
-
a social media alkalmazásával